De onderwijsministers Van Engelshoven en Slob hebben op 9 november de Tweede Kamer per brief geïnformeerd over hun plannen voor een transitieperiode naar nieuw rekenbeleid in het voortgezet onderwijs en het middelbaar beroepsonderwijs. Het is goed om er in dit stadium rekening mee te houden dat er over deze brief waarschijnlijk nog een inhoudelijk Kamerdebat…
